ANNA JASKUŁA – dyrektor biura
Magister inżynier Ochrony Środowiska w planowaniu i zarządzaniu, AGH. Ustalanie wspólnie z Prezydium Zarządu kierunku działalności i zadań Biura Stowarzyszenia, organizacja i koordynacja pracy zespołu Biura, przygotowanie zgromadzeń statutowych (zebrań Zarządu Stowarzyszenia, Walnych Zgromadzeń Członków) i realizacja ich postanowień. Kontakty z samorządami lokalnymi oraz instytucjami europejskimi i reprezentowanie Stowarzyszenia na forum krajowym i międzynarodowym. Przygotowanie nowych wniosków i poszukiwanie źródeł finansowania. |
ANNA JAKIEL – asystent dyrektora
Prowadzenie sekretariatu biura, kontakty z samorządami lokalnymi, organizowanie krajowych oraz międzynarodowych konferencji, seminariów i szkoleń. Udział w realizacji krajowych i międzynarodowych projektów Stowarzyszenia. |
IWONA KOROHODA – kierownik projektów, specjalista ds. komunikacji
Magister Filologii Polskiej UJ. Zakres obowiązków: przygotowanie i realizacja krajowych i międzynarodowych projektów, przygotowanie publikacji, tłumaczeń i materiałów promocyjnych, organizowanie krajowych oraz międzynarodowych konferencji, warsztatów i szkoleń, kontakty z samorządami lokalnymi, promocja Stowarzyszenia i kontakty z mediami. |
ANNA FIJAS – kierownik projektów
Absolwentka Akademii Górniczo – Hutniczej w Krakowie (kierunek: inżynieria środowiska; specjalizacja: gospodarka niskoemisyjna) oraz studiów podyplomowych: Zarządzanie projektami na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Ukończyła certyfikowane szkolenie ,,Pełnomocnika i audytora wewnętrznego zintegrowanego systemu zarządzania: ISO 9001, ISO 14001 oraz OHSAS 18001 (PN-N 18001), ISO 27001” oraz akredytowane szkolenie PRINCE2® Foundation. Zakres obowiązków: udział w realizacji krajowych i międzynarodowych projektów, pomoc w przygotowaniu publikacji i raportów oraz organizacja krajowych oraz międzynarodowych konferencji, seminariów i szkoleń. |
IZABELA KUŚNIERZ – kierownik projektów
Absolwentka Akademii Górniczo-Hutniczej kierunku Inżynieria Środowiska i specjalizacji Inżynieria Wodna. Ukończyła certyfikowane szkolenie "Pełnomocnika i audytora wewnętrznego zintegrowanego systemu zarządzania: ISO 9001, ISO 14001 oraz OHSAS 18001 (PN-N 18001), ISO 27001” Zakres obowiązków: udział w realizacji międzynarodowych i krajowych projektów proenergetycznych i proklimatycznych, pomoc w przygotowaniu tłumaczeń, publikacji tematycznych i organizacji szkoleń oraz warsztatów, wsparcie dialogu pomiędzy władzami lokalnymi a mieszkańcami w celu zwiększenia ich partycypacji publicznej. |
JUSTYNA JANOSZ-KLUS – kierownik projektów
Absolwentka międzywydziałowego kierunku Gospodarka Przestrzenna na Politechnice Krakowskiej o specjalizacji: Urbanistyka i transport oraz studiów podyplomowych: Przygotowanie pedagogiczne. Zakres obowiązków: udział w realizacji międzynarodowych i krajowych projektów proklimatycznych, pomoc w przygotowaniu publikacji, tłumaczeń i raportów tematycznych oraz organizacji szkoleń, seminariów oraz warsztatów. |
MONIKA GRABIEC– asystent projektów
Studentka prawa na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Art & design na Uniwersytecie Pedagogicznym. Zakres obowiązków: pomoc w przygotowywaniu publikacji i tłumaczeń, organizacji krajowych oraz międzynarodowych szkoleń, warsztatów lub webinariów, pomoc w przygotowywaniu i realizacji projektów, kontakt z gminami, praca w programach graficznych, pomoc w projektowaniu oprawy graficznej materiałów projektowych. |
DOROTA GUZIK – asystentka projektów
Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (kierunek: socjologia). Posiada doświadczenie w raportowaniu ESG oraz analizie śladu węglowego. Zakres obowiązków: udział w realizacji międzynarodowych i krajowych projektów proklimatycznych, zwiększanie świadomości publicznej w zakresie zmian klimatu oraz polityki energetycznej. |
JAKUB KRZYSZTOŃ – asystent projektów
Absolwent kierunku Prawo Własności Intelektualnej i Nowych Mediów na Uniwersytecie Jagiellońskim. Zakres obowiązków: wsparcie realizacji krajowych i międzynarodowych projektów proklimatycznych, pomoc w przygotowywaniu tłumaczeń oraz publikacji, obsługa oraz prowadzenie statystyk stron internetowych zarządzanych przez Stowarzyszenie. |
KATARZYNA BRAWIAK – asystent projektów
Absolwentka Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie na kierunku Inżynieria Środowiska, specjalizacja: Odnawialne Źródła Energii (I stopnia) oraz Ekologiczne Źródła Energii, specjalizacja: Ekologiczne Systemy Energetyczne (II stopnia). Zakres obowiązków: udział w realizacji międzynarodowych i krajowych projektów proklimatycznych i proenergetycznych, pomoc w przygotowaniu publikacji, tłumaczeń oraz organizacji szkoleń, seminariów i warsztatów. |
TOMASZ PAWELEC – ekspert
Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (geografia) oraz studiów podyplomowych: Inwestycje w odnawialne źródła energii na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Ponad 15 letnie doświadczenie w pracy w zakresie ochrony klimatu i zrównoważonego rozwoju. Zakres obowiązków: przygotowywanie wniosków grantowych, wdrażanie krajowych i międzynarodowych projektów, przygotowanie publikacji, organizacja konferencji, warsztatów, szkoleń i webinariów, opracowanie ekspertyz i dokumentów strategicznych (PGN/SECAP). |
ROBERT STRZEBOŃSKI – główny księgowy
Magister ekonomii AE. Zarządzanie i kontrola budżetu Stowarzyszenia, prowadzenie rachunkowości jednostki, rozliczanie projektów i raporty finansowe, kontakty z bankami, współpraca w realizacji projektów. |